6 svarbios GA4 analitikos ataskaitos
Šiuolaikinėje skaitmeninėje eroje verslai privalo naudoti pažangiausias technologijas, kad išliktų konkurencingi. „Google Analytics 4“ (GA4) yra vienas iš svarbiausių įrankių, padedančių suprasti auditoriją ir tobulinti veiklos strategijas. Ši nemokama analitika padeda parduoti produktą ar paslaugą, bei suteikia galimybę rinkti išsamius duomenis apie svetainės lankytojų elgseną, leidžia priimti duomenimis grįstus sprendimus, gerinti vartotojo patirtį, kurti personalizuotas marketingo kampanijas ir efektyviau reaguoti į rinkos pokyčius.
Kadangi sprendimų priėmėjai tyrinėja tiekėjus arba perka internetu, GA4 yra labai svarbus. Įrankis buvo sukurtas tam, kad sektų vartotojų sąveikas. Kai jūsų svetainėje yra įdiegtas sekimo kodas, galima sekti visas sąveikas ir rinkti svarbią informaciją. Galite palyginti dabartinius duomenis su istorine informacija, stebėti, kaip veikia jūsų svetainė, matyti jūsų vartotojų demografinius duomenis ir net kaip jūsų atlikti pakeitimai paveikė srautą. Tikslus taip pat lengva sekti, nes galite pritaikyti, kurias konversijas norite, kad Google registruotų. Turėdami tinkamas ataskaitas, galėsite matyti, kurios jūsų svetainės dalys veikia gerai ir kurios galėtų būti patobulintos; sunkiausia dalis yra nustatyti, kurias ataskaitas naudoti. Štai 6 svarbiausios GA4 ataskaitos, kurias galite naudoti siekiant pagerinti savo svetainę.
1.) Tech Overview Report
Reports > User > Tech > Overview > Šiame ekrane yra laukelis „Users by Platform/Device Category” Spustelėkite “View Platform Devices”.
Beveik visi naudojasi mobiliaisiais įrenginiais, norėdami greitai rasti informaciją ar pirkti produktus, tačiau, jei jūsų svetainė yra lėta arba sunkiai užkraunama, žmonės ras kitą svetainę ar eshopą tam, ko ieško gauti. Tesh Overview Report yra svarbi GA4 ataskaita, kuri padeda svetainių savininkams matyti problemų taškus kiekvieno tipo įrenginyje. Jei jūsų svetainė nėra pritaikyta mobiliesiems įrenginiams, Google gali jus nubausti, sumažindama jūsų reitingą, jei jūsų svetainė nėra suderinama su mobiliaisiais įrenginiais.
2.) Acquisition Overview Report
Reports > Acquisition > Overview
Viena iš svarbiausių GA4 ataskaitų yra mokamų/nemokamų reklamų ataskaita. Naudodamiesi šios ataskaitos informacija, galite matyti, kiek jūsų srauto ateina iš konkrečių mokamų ir nemokamų kanalų – organinių, mokamų, tiesioginių, nukreipimų ir net social media.
Būdami pagrindiniame ataskaitos ekrane, galite spustelėti kiekvieną kategoriją, kad gautumėte detalesnę informaciją. Šie statistiniai duomenys yra svarbūs, nes jums reikia žinoti, kokius kanalus optimizuoti. Jei srautas ar įsitraukimo rodiklis mažėja – žinosite, kur pradėti keitimus.
3.) Path Exploration
Explore > Path Exploration
Tai yra individuali ataskaita, kuriai nustatyti reikia šiek tiek laiko, bet ji yra labai naudinga. Analitika leidžia matyti dažniausiai naudojamus kelius, kuriuos vartotojai eina, norėdami pasiekti tam tikrus jūsų svetainės URL. Taip pat galite nurodyti, kurį URL norite analizuoti, arba peržiūrėti atvirkštinį kelią – pavyzdžiui, norėdami matyti, kaip vartotojai pasiekė tam tikrą konversijos tašką. Analizuodami šią ataskaitą pradėsite matyti, kas yra svarbu vartotojams. Galite matyti, kuriuos kelius ir puslapius reikia optimizuoti ir ar reikia pridėti nuorodų. Kitas šios ataskaitos privalumas yra tai, kad galime nustatyti, kokius klausimus turi vartotojai. Jei jie spaudžia pirmyn ir atgal tarp bendrų puslapių, jie gali turėti klausimų, į kuriuos jūsų turinys neatsako. Optimizuokite šiuos puslapius, kad jie nesilankytų konkurento puslapyje ieškodami atsakymų.
4.) Landing Pages Report
Reports > Engagement > Landing Pages
Kita verta dėmesio ataskaita yra nukreipimo puslapių ataskaita. Jei norite matyti, kuris puslapis yra dažniausiai lankomas ir iš kur vartotojai ateina, tai yra ataskaita, kurią reikia peržiūrėti. Informacija, pvz., kiek potencialių klientų gaunama iš pirmojo puslapio, kuriame lankosi vartotojas, gali būti surinkta iš šios ataskaitos. Taip pat galite matyti, kiek žmonių apsilanko jūsų puslapyje ir sąveikauja su jūsų svetaine, palyginti su tais, kurie iškart išeina. Jei daug vartotojų iškart palieka tam tikrą puslapį, galbūt norėsite padaryti jį patrauklesnį arba sumažinti puslapio įkėlimo laiką, kad padidintumėte išlaikymą.
5.) Engagement Overview
Reports > Engagement > Overview
Kai buvo sukurtas naujoji GA4 analitika, naujai pridėtas įsitraukimo rodiklis. Įsitraukusi sesija yra sesija, kuri trunka ilgiau nei 10 sekundžių, turi konversijos įvykį arba turi bent 2 puslapių peržiūras. Įsitraukimo rodiklis yra įsitraukusių sesijų procentinė dalis svetainėje. Atsisakymo rodiklis skaičiuojamas kitaip GA4 – jis yra tiesiog priešingas įsitraukimo rodikliui. Įsitraukimo rodiklio ataskaita gali padėti priimti sprendimus dėl atnaujinimų, kuriuos reikia atlikti jūsų svetainėje, kad vartotojai būtų suinteresuoti jūsų turiniu.
6.) Conversion & Event Reports
Reports > Engagement > Events or Goals
Konversijų ir įvykių ataskaitos yra galbūt svarbiausios GA4 ataskaitos. Įgalinus patobulintą matavimą, galėsite lengvai stebėti tokius įvykius kaip: puslapių peržiūros, slinkimai, išoriniai paspaudimai, svetainės paieška, vaizdo įrašų įsitraukimas ir failų atsisiuntimai. Visus šiuos duomenis galite peržiūrėti įvykių ataskaitoje.
Šioje ataskaitoje galite matyti, kokios konversijos įvyko, ir pridėti papildomus stulpelius, kad matytumėte, kurie puslapiai generuoja konversijas ir iš kokių kanalų jie ateina. Naudodamiesi šiomis pritaikymų galimybėmis taip pat galite palyginti naujausius duomenis su istoriniais duomenimis.
Šios svarbios GA4 ataskaitos yra gyvybiškai svarbios norint kuo geriau išnaudoti savo svetainę. Jos padės jums įgyti žinių apie tokias sritis kaip jūsų mobiliosios svetainės veikimas, iš kur ateina jūsų vartotojai, kaip įsitraukę yra vartotojai ir kiek potencialių klientų generuoja tam tikri puslapiai. Visa ši informacija suteiks jums puikų pradžios tašką, mokantis, kaip patobulinti savo svetainę.