Finansų vadovo paslauga

Nuo
248
00 / mėn. be PVM

Pirma konsultacija NEMOKAMA

 

Kiekvienas įmonės vadovas privalo didelį dėmesį skirti savo įmonės finansinei būklei, veiklos rezultatams, bei užtikrinti sklandų įmonės darbą.

 

Ne retai įmonės vadovams trūksta kompetencijos vertinti įmonės finasinę būklę, o kad išsianalizuoti įmonės situaciją, skiria per daug asmeninio laiko, kurį galėtų nukreipti įmonės plėtrai. Arba kaip tik atvirkčiai: įmonės vadovas pagrindinį laiką skiria pajamų, užsakymų užtikrinimui, o finansams dėmesio skiria minimaliai. Nuo nuo to kaip įmonės vadovas rūpinasi įmonės finansais, priklauso įmonės veiklos tęstinumas. Išorinio finanso vadovo buvimas šalia, padės įmonės vadovams priimti pagrįstus sprendimus, o pagrindinį dėmesį galės skirti įmonės veiklai ir plėtrai.

Išorinis finansų vadovas ypač naudingas mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios negali sau leisti ar nėra racionalu turėti savo nuolatinio finansų vadovo ar finansininko, tačiau nuolatinės finansinės konsultacijos yra būtinos.

Išorinio, finansų vadovo paslauga susideda iš dviejų dalių – pastovios (kuri priklauso nuo pastovių, periodiškai kas mėnesį ar ketvirtį atliekamų darbų) ir kintamos (kuri priklauso nuo darbų ir poreikių konkrečioje įmonėje).

 

Išorinio finansų vadovo paslaugos gali apimti, bet neapsiriboti:

  • Reguliarus įmonės finansinės būklės stebėjimas ir vertinimas;
  • Biudžeto sudarymas ir vykdymo kontrolė;
  • Įmonės, konkurentų, bei sektoriaus finansinė analizė;
  • Piniginių srautų sudarymas;
  • Vidinių kontrolių ir rizikų valdymas;
  • Atskirų projektų, padalinių, klientų pelningumo vertinimas;
  • Finansų sprendimų įgyvendinimas siekiant optimizuoti įmonės veiklą bei finansinius rodiklius;
  • Atstovavimas įmonę arba dalyvavimas derybose su bankais siekiant pritraukti finansavimą investicijoms, plėtrai ar sklandaus piniginių srauto užtikrinimui;
  • Darbuotojų skatinimo (motyvacijos) sistema;
  • Ryšių palaikymas su draudikais, auditoriais, apskaitą tvarkančia įmone ar darbuotojais.
Greitis
Kokybė
Dėmesys
Pagarba

Mūsų profesionalumas aukštai vertinamas

FINMEKA ne tik didžiuojasi jau antrus metus iš eilės gavusi “Stipriausi Lietuvoje” įvertinimą, bet ir nuolat siekia išlaikyti aukščiausius kokybės standartus savo veikloje. Šis apdovanojimas pabrėžia įmonės finansinį stabilumą, patikimumą ir puikius veiklos rezultatus, tačiau mes nesustojame ties pasiektais rezultatais, bet ir nuolat investuojame į darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, technologines inovacijas ir klientų aptarnavimo tobulinimą, siekdama ne tik atitikti, bet ir viršyti savo ir klientų lūkesčius. Mes puikiai suprantame, kad nuolatinis tobulėjimas ir orientacija į aukščiausią kokybę yra būtini ilgalaikiam verslo sėkmei ir klientų pasitikėjimui. Todėl įmonė visada siekia būti įvertinta kaip viena iš lyderių savo srityje, užtikrinant, kad kiekvienas klientas gautų aukščiausio lygio paslaugas.

Ką sako mūsų klientai apie Finmeka

Kokybės ir kainos sąntykis

Rinkausi iš kelių buhalterių įmoniu ir nesigailiu pasirinkes FINMEKA. Atsakė į visus rūpimus klausimus, suteikė daug naudingos informacijos, o ir naudotis jų vidine sistema yra labai patogu. Naujienlaiškių informacija tikrai naudinga ir idomi pasidometi.
Rekomenduoju FINMEKA!

Rekomenduoju

Greitai sprendžiami klientui rūpimi klausimai. Patogi buhalterinė sistema ir nuolat ji tobulinama. Kompetentingi ir malonūs darbuotojai.
REKOMENDUOJU.

Atsako į visus klausimus

Nuo 2020 m. esu FINMEKA klientas. Į visus klausimus (O pas mane jų nemažai) gaunu atsakymus, o iškilus problemai - sprendimo būdas surandamas greitai ir operatyviai. FINMEKA nuolatos tobulėja ir plečia savo paslaugų paketą. Rekomenduoju!

Operatyviai reaguoja

Sklandžiai atliko visas įmonės steigimo procedūras, operatyviai reaguoja, pataria ir atsako į iškilusius klausimus, sukurta paprasta ir patogi buhalterinių dokumentų pateikimo platforma. Pasitikiu šia įmone ir rekomenduoju kitiems!